zakka med mera

små söta saker till hemmet och lite annat...


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Frederica -lantlig inredning, ProMarker och två små gossar

Publicerad 2012-02-12 21:39:29

Vilken fin bild :)



Förstår att du gillar körsbärsblom, Japan är ju känt för sina fina körsbärsträd! Jag hoppas jag någon gång får åka dit och se de på riktigt :)



Hur är det med er där uppe? :)



Kram

Postat av: Saori

Publicerad 2012-03-24 23:42:25

Tack!

Ja, körsbärsblomma är mest älskad blomma i Japan tror jag :) Jag rekommenderar att åka dit i april för det brukar blomma i början av april ^^



Jo det är bra med oss, hoppas att ni har det bra också. Ta hand om dig ^^



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saori

En japansk tjej, bor i Uppsala sedan 2009. Gillar att baka, sy, virka, odla, läsa, picknick, loppis, natur, eco. Bloggnamnet "zakka" är ett japanskt ord som betyder små prylar för vardag, till exempel tallrikar, ljuslykta, dukar, burkar osv. Jag gillar små söta saker till hemmet. I den här bloggen skriver jag om zakka som jag har fyndat... och lite annat.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela