zakka med mera

små söta saker till hemmet och lite annat...

Plåtburk ira och jordgubb

Publicerad 2014-01-05 23:06:12 i loppis,

Tänkte lägga upp bilder på de brukarna jag köpte på en loppis i Småland i somras, samma loppis som jag köpte tvålkoppen på.
 
 -->  Tvålkopp från Kockums
 
 
Först är det tre burkar i set med jordgubbsmotiv :)
 
 
Gillade verkligen bilden på burkarna!
Vad jag använder dem till är, från höger : Musli, socker och te ♥
 
 
Och sen är det en ganska stor kakburk med rönnmotiv från Ira.
 
 
 
 
Den är också jätte fin!
Hon som sålde den sa att det är mycket känt märke. Ira från Danmark.
Jag känner inte till märket men kanske stort inom plåtburkar?
 
Just nu har jag knäckebröd i den ;)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saori

En japansk tjej, bor i Uppsala sedan 2009. Gillar att baka, sy, virka, odla, läsa, picknick, loppis, natur, eco. Bloggnamnet "zakka" är ett japanskt ord som betyder små prylar för vardag, till exempel tallrikar, ljuslykta, dukar, burkar osv. Jag gillar små söta saker till hemmet. I den här bloggen skriver jag om zakka som jag har fyndat... och lite annat.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela